sobota, 27 kwietnia 2013

(37) Liebster award

Zostałam nominowana do Liebster Award.
  
Dziękuję Sierra Evans ; ) 

O co chodzi? Po otrzymanej nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania do mnie:

1. Ulubiona książka?
Władca Pierścieni

2. Jaki masz kolor oczu?
Ponoć piwne :)

3. Ulubiony zespół?
Trudne pytanie, obecnie chyba mam fazę na wszystko. W tej chwili najczęściej słucham BMTH, The Pretty Reckless, Nirvany i masę innych :D.

4. Lody vs. lizaki?
Lody

5. Jakie blogi najchętniej czytasz?
Nie mam reguły. Zależy czego szukam i co mnie w danej chwili interesuje. Ale jeśli blog mnie zaciekawi zawsze wracam. Obecnie najczęściej odwiedzam blogi z opowiadaniami i felietonami. 

6. Bardziej podobają Ci się włosy kręcone, czy proste?
Falowane xD Ale z wymienionych wyże to proste.

7. Czym się interesujesz?
Wszystkim po trochu czyli na dobrą sprawę niczym. Trochę muzyką, trochę książkami, trochę muliną, rękodziełem, urodą, odchudzaniem itd....
 
8. Ile czasu spędzasz przy kompie :P?
Oj, o wiele za dużo. Około 3-4 godzin. Oczywiście nie bez przerwy, seriami po pół godziny czy parę minut ale 3-4 godziny w ciągu dnia się uzbiera :(
 
9. Ulubiony film?
Nie oglądam zbyt wielu filmów i nie mam jednego ulubieńca. Podobała mi się Piła wszystkie części, Psy, Numer 23, Jestem Bogiem i masę innych...
 
10. Bez czego nie wychodzisz z domu? 
Nie wychodzę bez ubrania :D 

11. Od kiedy piszesz bloga?
19 marca 2013


Moje pytania do Was:

1. Jaki preferujesz gatunek muzyki?

2. Jesteś za legalizacją marihuany? 

3. Lubisz biegać?

4. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?

5. Masz rodzeństwo?

6. Lubisz frytki?

7. Denerwują cię pozerzy?

8. Jak długo piszesz bloga?

9. Podoba Ci się ktoś?

10. Wierzysz w przesądy?

11. Jesteś osobą tolerancyjną?

Nominuję:

servatis-a-periculum.blogspot.com

http://red--tab.blogspot.com/

http://booknianka.blogspot.com/









1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.