poniedziałek, 30 czerwca 2014

(149)

Weekend zawaliłam po całości. Chciałam jeść z umiarem, ale umiar nie chciał jeść ze mną. Nie będę nawet o tym pisać.
Dzisiaj wzięłam się w  garść. Zaczynam znowu z Jillian Michaels. Ta kobieta cholernie mnie motywuje. Tym razem mam na celowniku Ripped in 30 Days. Chciałabym też spróbować jej diety 80/20 ale to może w przyszłości. Na razie nie podejmuję żadnych diet, bo nie mam pojęcia jak będą wyglądały moje wakacje. Może w roku szkolnym. Obecny plan zakłada ćwiczenia z Jillian i zdrową dietę. Mam tydzień,  żeby wyglądać dobrze i dwa tygodnie, żeby wyglądać zajebiście. I musi się udać.

1 komentarz:

  1. Trzymam za cb kciuki kochana. Obyś osiągnęła swój cel :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.