piątek, 2 października 2015

(36)

Mam okres więc się nie ważę. Jestem tak napuchnięta, że unikam lustra. Jeszcze parę dni... Wczoraj nie ćwiczyłam, dzisiaj może coś spróbuję. Zwłaszcza, że przespałam śniadanie, w południe zjadłam ciasto do kawy a obiad jadłam godzinę przed wyznaczoną porą. Jeszcze siostra kupiła sobie czekoladę truskawkową... Złamałam się, nie będę ukrywać. Pod względem jedzenia dzień spisany na straty. Na szczęście dość produktywny na tle poprzednich.

Jutro jadę na mały shopping. Mama i siostra planują kupić coś na jesień, ja nie mam pola do popisu, bo już próbnie się pakowałam i mogę jeszcze max 3 kg upchnąć. Zrobiłam małą listę zakupów, najbardziej potrzebuję nowych botków, może wezmę jakiś sweterek i torebkę. No i portfel. Mam nadzieję że 25.10 będzie zimno wtedy pojadę w płaszczu zimowym i zyskam trochę miejsca w walizce.

Boję się cholernie wyjazdu. Rodzina myśli, że działam wg jakiegoś planu, że wszystko jest pozałatwiane. A w rzeczywistości mam tylko zapewnione mieszkanie w dodatku z 4 psami. A. będzie wyjeżdżał do pracy na cały tydzień i będzie ze mną tylko w weekendy. Będę sama w obcym mieście, początkowo bez pieniędzy i bez pracy. Czysta improwizacja. Mam nadzieję, że uda się jeszcze coś dograć w międzyczasie.

A i powiedzcie co myślicie:

Zdjęcia ze stycznia czy lutego, chciałabym do tego wrócić i iśc o krok dalej... Ale chcę poznać Waszą opinię czy było w miarę ok

5 komentarzy:

  1. Cudowny brzuszek *.*
    Trzymaj się chudo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. * Dodaję bloga do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny brzuch <3 zazdroszcze kochana. Trzymaj się chudo i zapraszam do mnie: http://saraana61815.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze jest nie stresuj sie :)
    od kostki czekolady nikt nie umarl :) Czasami kazdemu zdarzaja sie odstepstwa.
    Glowa do gory!

    http://my-fit-style.blogspot.co.uk/2015/10/joga.html

    OdpowiedzUsuń
  5. 46 yr old Systems Administrator II Alic Bicksteth, hailing from Brandon enjoys watching movies like Eve of Destruction and Motor sports. Took a trip to Boyana Church and drives a Delahaye Type 175S Roadster. dodatkowe zasoby

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.