środa, 23 lipca 2014

(159) Zmiany...

Odpuszczam dietę. Znowu. Nie potrafię być na diecie. Raz nie jem nic, raz się obżeram. To tylko spowalnia mój metabolizm. Po raz kolejny zmieniam plan.
Tylko tym razem wiem czego chcę. Chcę wyglądać dobrze, napiąć to i owo, wyrobić trochę mięśni. Żeby to osiągnąć jem z umiarem, ćwiczę, robię peelingi, stosuję balsamy i masaże. Zajmie to trochę czasu ale to co osiągnę zostanie na stałe. Nie będzie jojo. Teraz nie chodzi już o walkę z wagą. To nie jest odchudzanie tylko styl życia. Treningi tak wrosły w mój plan dnia, że dzień bez ćwiczeń jest dla mnie dniem straconym.
Zmieniam podejście. Pierdolę pesymizm, może być tylko lepiej. Wiem, że jeśli czegoś chcę to wcześniej czy później będę to miała. Osiągnę wszystko na czym mi zależy, nie ważne jakim sposobem. Jeśli są chęci sposób zawsze się znajdzie. Jeden film zmienił totalnie moje podejście do życia. Dosłownie w jeden dzień. Nie wiem czy to co jest w nim przedstawione jest prawdą czy ściemą. Liczy się tyko to, że jestem teraz szczęśliwsza.
Jeśli chcecie sprawdzić czy u Was też coś się zmieni po obejrzeniu tego dokumentu poszukajcie filmu pt Sekret. Ja oglądałam na Kinoman.tv.

Trzymajcie się! <3

1 komentarz:

  1. zaraz sprawdzę ten film :D Trzymam kciuki za Twój sukces kochana! Wierzę, że się uda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.