poniedziałek, 21 lipca 2014

(158) HSGD #7 #8

Hej:)
Dzisiaj mam wyjątkowo dobry humor. Nawet nie przeszkadza mi to, że 4 tydzień Ripped został skasowany z youtuba i muszę przerwać ćwiczenia z tej serii po 3 tygodniach. Zamiast planowanych ćwiczeń z Jillian zrobiłam Turbo z Chodakowską i ćwiczenia na nogi i pośladki oraz ABS z Jillian. Mam zamiar robić te ćwiczenia przez najbliższe 3 tygodnie. Nie wiem czy to wypali więc alternatywą są ćwiczenia z Mel B i Rebbecą Louise.

Dieta, no cóż, nie idzie mi tak jakbym chciała. O niedzieli nie wspomnę, na pewno 2000 kcal może więcej. Ale jakoś  mnie to nie załamuje. Mogę powiedzieć, że to nawet motywujące. Dzisiaj bilans zamyka się w ok. 1000 kcal. Niepotrzebnie skusiłam się na kurczaka. Wiem, że może się to Wam nie podobać. Wiem, że to źle wygląda- przechodzę na dietę i nawet nie trzymam się ustalonego planu. W obecnej chwili dla mnie liczy się tylko to, że w miarę panuję nad tym co jem i planuję posiłki. Chcę, żeby ten tydzień wyszedł dobrze pod względem kcal, jednak ważniejsza jest dla mnie aktywność. Ograniczanie jedzenia nie daje mi takiej satysfakcji jak porządna dawka wysiłku. To daje mi motywację i chęć do działania. Może przez to efekty pojawią się później ale przynajmniej jestem szczęśliwa. Pozytywne nastawienie to podstawa. Na prawdę polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.