sobota, 24 maja 2014

(138)

Obwody:

udo: 55/ 37,5
łydka: 35,5/ 22
biodra: 94
kości biodrowe: 81,5
talia: 68
ramię: 25

waga: 55,9

Dzisiaj ostatni dzień  pierwszego poziomu Shred'a z Jillian Michaels. Brzuch i nogi trochę się poprawiły ale nie przekłada się to na obwody. Myślę, że to dlatego, że na razie wyrabiają mi się mięśnie i tkwią pod warstwą tłuszczu. Mam nadzieję, że w nadchodzącym tygodniu uda mi się chociaż 3 razy zrobić kardio- akcję spalanie najwyższa pora zacząć. Jeszcze z pozytywnych rzeczy: mam wrażenie, że nieznacznie zmniejszył mi się cellulit. Mimo to przede mną długa droga do całkowitego zlikwidowania problemu.
Teraz postaram się skupić na ograniczeniu żarcia.
Do 14 czerwca muszę zgubić chociaż 2 kg i trochę się opalić. Musi się udać :D

Trzymajcie się chudo :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.