niedziela, 23 lipca 2017

Dawno mnie nie było ;) W tym czasie prztyłam do 70kg. Troche za bardzo odpuściłam a potem wir pracy nie pozwolił mi na zajęcie się sobą. Teraz jedynie półtora miesiąca dzieli mnie od wakacji i jestem wystarczajaco zmotywowana żeby coś ze sobą zrobić. Nie mam zbyt wiele czasu bo znowu pracuję po 12 godzin i dojeżdżam około 4 godziny ale warto próbować ;) wierzę że mi się uda zrzucić chociaż 5 kg mam nadzieję że więcej ;) zobaczymy co będzie ale jestem dobrej myśli mimo że nigdy nie stałam przed takim wyzwaniem ;)

1 komentarz:

  1. Powodzenia! Jeśli się wystarczająco uprzesz w sobie, żeby osiągnąć cel to Ci się na pewno uda! :)

    https://tymrazemmisieuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.