środa, 14 grudnia 2016

(68)

Hej :)

Po pierwsze dziękuję Wam za komentarze :) Miło wiedzieć że ktoś mnie odwiedza.

Mam dobrą wiadomość :) Rano waga pokazała 63,7 kg. Jeśli udało mi się to osiągnąć wprowadzając stałe pory posiłków i nie robiąc nic poza tym, to co mogę zrobić jeśli dorzucę do tego ćwiczenia :) Świetna motywacja na nowy rok. Przeczytałam dzisiaj listę z 23/11 i w sumie bez spiny wdrożyłam 9 z 13 punktów. Jest dobrze. Teraz tylko skończyć rok na maksymalnie 62 kg i będzie super.

Trzymajcie się :)

2 komentarze:

  1. Myślę że osiągnięcie tych 62 kg to nie będzie dla ciebie problem przy takiej motywacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pewna, że dasz rade więc trzymam kciuki i powodzenia! ♡

    https://perfect-lifestyle-proana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.