poniedziałek, 6 stycznia 2014

(113)

Co powiecie na akcję 'Chuda na wiosnę 2014'?

Postanowiłam sobie, że od dzisiaj do końca stycznia:
  • będę ćwiczyła wybraną partię ciała >> w tym tygodniu nogi,
  • po raz drugi podejmuję się HSGD, 
  • dodatkowo będę ćwiczyła z jakimiś filmikami >> na razie  planuję codziennie 30 min 
Może chcecie się dołączyć? Razem raźniej, nie?

Jeśli tak, tutaj znajdziecie ciekawe zestawy na różne partie ciała: [KLIK]

Filmiki z którymi ćwiczę są w zakładce 'ĆWICZENIA', jeśli macie jakieś fajne zestawy i chcecie się podzielić to chętnie spróbuję czegoś nowego ; )

W weekendy będę robiła podsumowanie tygodnia.

Waga i wymiary startowe (4 stycznia):

5 komentarzy:

  1. Jakie musisz mieć chudziutkie nóżki z takimi wymiarami!

    OdpowiedzUsuń
  2. hoho, jasne że się dołączam! Super akcja, jeszcze jakiś banerek dorobić i qit :D Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super plan kochana ;** ja na wiosnę chcę się nauczyć jeździć na rolkach, mam nadzieję, że mi się uda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł :) Mam nadzieje, ze Ci sie uda !! :) Śliczne wymiary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiscie ze na wiosne bedziemy chude a jak :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.