sobota, 28 grudnia 2013

(111)

Jak tam nastroje po świętach? Bo ja wyjątkowo dobrze je wspominam. Na prawdę dawno nie było tak przyjemnie podczas Wigilii i Bożego Narodzenia. No i na dodatek nie rzuciłam się jak zwykle na jedzenie. Przez 3 dni jadłam głównie sałatkę i makowca, wiem że może to dość kaloryczne, ale przynajmniej brałam małe porcje więc jestem zadowolona : )
***
Znalazłam ostatnio nowe ćwiczenia, dzisiaj niektórych próbowałam i trochę się przy nich zmęczyłam. Wydaje mi się że wyszedł z nich dość fajny zestaw na spalenie świątecznej nadwyżki kcal :)
7 Minute Intense Cardio Workout 
Belly Fat Blasting Workout
Strength-Building Workout Fat Blasting Fitness
9 Exercises for a Flat Stomach 
Legs and Butt Workout- Thigh Thinner



5 komentarzy:

  1. Po świętach, nie narzekam. Na szczęście nic nie przytyłam :) Ale niestety atmosfera jakaś taka dziwna, było to bardziej rodzinne spotkanie niż święta.
    Wytrwałości w ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie święta superrrrrrrrrr <3 Takie jak chciałam. Idealnie. Czas się zabrać za noworoczne postanowienia! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak jesteś zadwolona Ty, to NAJWAŻNIEJSZE! Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że umiałaś się kontrolować. :) No i że miło spędziłaś czas ♥ Dziękuje za ćwiczenia, dziś wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że sie kontrolujesz. :) Jak jestes szczesliwa, to my też. :)
    /no-eat-no-problem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.