piątek, 29 marca 2013

(9)

Wczorajszy bilans:


śniadanie: kromka chleba białego, szynka 136 kcal
II śniadanie: kromka chleba białego, dżem 149 kcal
obiad:  ziemniaki z usmażoną cebulką, kotlet mielony, buraczki  490 kcal
podwieczorek: kromka białego chleba, twarożek 109 kcal
 kolacja: kromka ziarnistego chleba, szynka 125 kcal

W ciągu całego dnia : 1009

Poza tym, standardowo: 3 jabłka, woda i zielona herbata. No i dodatkowo banan.


Trochę przekroczyłam dzienną normę, ale plenerowa droga krzyżowa w trakcie której zmarzłam i przeszłam około 7 km chyba to spaliła : )

 Dzisiejszy bilans:


śniadanie: bułka z czekoladą 400 kcal
obiad:  zupa pieczarkowa, ziemniaki z usmażoną cebulką, paluszki rybne, buraczki  554 kcal
No i standardowo woda, a na kolację pewnie jabłuszko :)

W ciągu całego dnia : 954

Wiem, że dzisiaj dość znacznie przekroczyłam normę, ale zawsze w czasie postu ścisłego jestem kilka razy bardziej głodna niż zwykle. Możecie mi jednak wierzyć że starałamsię zmieścić w 900 kcal. Jutro obiecuję będzię lepiej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.