środa, 27 marca 2013

(6) healthy skinny girl diet

Hej kochani ;)

Muszę podzielić się z Wami świetną wiadomością! ( przynajmniej dla mnie ;-) ). Otóż dzisiaj w końcu odważyłam się stanąć na wadze. Co zobaczyłam? 59 kg!!! Super : D Z tej radości omal nie zapomniałam o liczeniu kcal. Ale na szczęście się opanowałam.

Dzisiejszy bilans:


śniadanie: jogurt naturalny i dwie łyżki musli 170 kcal
w szkole: kanapka (2 kromki chleba białego, chuda szynka) 222 kcal
obiad: 2 ziemniaki, kotlet mielony, sałatka  360 kcal
 kolacja: kromka białego chleba, dwie łyżki dżemu 98 kcal

Ponadto "skosztowałam" dżemu, a że był pyszny zjadłam 3 łyżeczki, więc dodatkowo 18 kcal.
Poza tym, standardowo: 3 jabłka, woda i zielona herbata. Nawiasem mówiąc dobrze że owoców nie wlicza się do bilansu, bo ciężko by mi bez nich było :)

W ciągu całego dnia : 868


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. To naprawdę bardzo duża motywacja do dalszego działania.